26 Haziran 2014 Perşembe

Niğde Üniversitesi . Y.Lisans ve Doktora Program İlanı

NİĞDE ÜNİVERSİTESİ
FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
Üniversitemiz Fen Bilimleri Enstitüsü’ne 2014-2015 Eğitim-Öğretim Yılında Niğde Üniversitesi Lisansüstü Eğitim-Öğretim ve Sınav Yönetmeliğinin 7., 8. ve 13. Maddeleri uyarınca, belirtilen Anabilim Dallarına yüksek lisans ve doktora öğrencisi alınacaktır
Başvuru şartları ve kontenjanlar için tıklayınız.

SOSYAL BİLİMLER ENSTİTÜSÜ
Üniversitemiz Sosyal Bilimler Enstitüsü tarafından “Niğde Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Lisansüstü Eğitim-Öğretim ve Sınav Yönetmeliği’nin 8. ve 13. Maddeleri uyarınca 2014-2015 Eğitim-Öğretim Yılında belirtilen Anabilim Dallarına Tezli Yüksek Lisans ve Doktora öğrencisi alınacaktır. 
Başvuru şartları ve kontenjanlar için tıklayınız.
EĞİTİM BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ
Üniversitemiz Eğitim Bilimleri Enstitüsü tarafından “Niğde Üniversitesi Lisansüstü Eğitim-Öğretim ve Sınav Yönetmeliği”nin 7. 8. 12. 13. ve 14. maddeleri gereğince 2014-2015 Eğitim-Öğretim Yılında aşağıda belirtilen Ana Bilim Dallarına bağlı Bilim Dallarının Tezli Yüksek Lisans Programlarına öğrenci alınacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder