22 Temmuz 2014 Salı

Celal Bayar Üniversitesi ile FİGES A.Ş. arasında "Aday Ar-ge Mühendisi Yetiştirme Programı" için işbirliği protokolü imzalandı

FİGES Fizik ve Geometride Bilgisayar Simülasyonu Hizmet Ticaret A.Ş. ile Üniversitemiz Uygulamalı Matematik ve Hesaplama Merkezi arasında, 11 Temmuz 2014 tarihinde gerçekleştirilen bir törenle işbirliği protokolü imzalandı.
Protokol imza törenine Rektörümüz Prof. Dr. Mehmet Pakdemirli, Rektör Yardımcımız Prof. Dr. Erdoğan Özkaya, Fen Bilimleri Enstitüsü Müdürü Prof. Dr. Enver Atik, Makine Mühendisliği Bölümü öğretim üyeleri Yrd. Doç. Dr. Mehmet Bahattin Akgül ve Yrd. Doç. Dr. Gözde Sarı, FİGES Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Tarık Öğüt ve FİGES İzmir Bölgesi Yöneticisi Yüksek Mühendis Eser Pala katıldı.
İmzalanan işbirliği protokolüne göre, FİGES ve CBÜ tarafından belirlenecek kriterlere göre aday AR-GE Mühendislerinin(ARGEM) seçilmesi, FİGES ve CBÜ'nün işbirliği ile seçilen öğrenciler için normal ders programına ek olarak özel bir eğitim ve staj programının hazırlanması, CBÜ tarafından sadece bu öğrencilerin kullanımına özel bir eğitim ve çalışma odası tahsis edilmesi, FİGES ve CBÜ'nün birlikte belirleyeceği lisans çalışması, yüksek lisans ve doktora tezlerinin FİGES bünyesinde gerçekleştirilen ar-ge projeleri temelinde yaptırılması, FİGES çalışanlarından CBÜ bünyesinde doktora ve yüksek lisans yapanların FİGES tarafından önerilen konularda tez yapmalarına öncelik verilmesi, FİGES tarafından ihtiyaç duyulan teknik konularda CBÜ bünyesindeki uzman öğretim elemanlarınca verilecek seminerler çerçevesinde eğitim hizmeti alınması, FİGES çalışanlarının uzmanlıkları çerçevesinde CBÜ derslerine katılarak seminer ve sunumlar ile katkıda bulunmaları, üniversite-sanayi işbirliğini artırmak, sanayinin ihtiyaç duyduğu mühendis profilinin ve ilgili eğitim programlarının belirlenmesine tavsiye niteliğinde katkı yapmak üzere FİGES Proje Bölümü yöneticisinin Endüstri Danışma Kurullarına katılması, CBÜ bünyesinde düzenlenecek konferans, panel, sempozyum, kariyer günleri vb. faaliyetlere FİGES'in katılımcı ve/veya dinleyici olarak davet edilmesi, CBÜ bünyesindeki kütüphanelerden FİGES çalışanlarının faydalanması gibi konularda mutabakata varıldı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder